Hát most csak negatív kritikákat tudok irni erre a blogra
nem az ötlet a rossz de nem is az hogy egy téma ezredik feldolgozása hanem a blog tulajdonosának hanyagsága és bunkósága meg nem odaillőt ir.
Nem ideillö de miért is ????????
Pl ezért

Sanyi blog 2. bejegyzés.
Címe:
Magyar nő is tagja volt a sapnyolországban tevékenykedő bünbandának.
evel nincs is bajom de egy Sanyi bloghoz hogy jön ide ???????
Legalább irta volna azt hogy hírek vagy valami ijesmi

Hanyagsága,de miért is ???
Mert legalább 10 napja nem frissül
De várjunk csak igért nekünk valamit,nem???
Mit is?

Mindenki lehet Sanyi ha elég vicces... Te is lehetsz az! Minden nap újabb és újabb frissítés. Vagyis megvitatjuk a napi témákat és a hülye dolgokat. Ezt te sem hagyhatod ki!!!!!!!!!!!!!!

Ez eddig oké de nem hazugság egy kicsit????
 

Miért irom azt hogy bunkó?????

Ezért (idézem)Király Sanyi 2008.09.16. 20:24:02
Mondtam hogy hírek is lesznek a blogon te segg fej!

És akkor a hejzet legjobb összefoglalása 

Tom.666 2008.09.25. 17:01:08
"Mindenki lehet Sanyi ha elég vicces... Te is lehetsz az! Minden nap újabb és újabb frissítés. Vagyis megvitatjuk a napi témákat és a hülye dolgokat. Ezt te sem hagyhatod ki!!!!!!!!!!!!!! "

Hö, napi frissítés? Lassan 10 napja csak ez az egy bejegyzés van fönn... az alapötlet nem lenne rossz, de egy kicsit foglalkoznod is kéne a bloggal... egyébként igaza van a többieknek, ha egyszer Sanyi blogot üzemeltetsz, akkor kezdd sanyis dolgokkal, aztán ha ez bejön az embereknek jöhet ez a napi témás dolog... ez így ebben a formában gáz, de szerintem még valami jót is kihozhatsz a dologból. Egyébként a kritikákat ne vedd sértésnek, esetleg tanulhatsz belőlük és jobbá teheted a blogodat. Mellesleg vannak olyan emberek akiknek lételeme, hogy beleköthet a másik dolgaiba, ezekre én is haragszom, de dday15 hozzászólása szerintem nem minősült ennek. Ez a kérdés szerintem minden idelátogatóban felmerült. Másrészről, ha leseggfejezel valakit, aki kicsit felháborodva, de kulturált módon véleményt alkot az egyedül téged minősít (nem túl pozitívan).

A legangyobb gond szerintem az, hogy az oldalnyitónyitó bejegyzésednél és a blog általános jellemzésénél (utóbbit be is másoltam a kommentem elejére) pörgő blogot ígértél. Ehelyett pangást kapunk. Csak azért mert kaptál két rossz kritikát, emellett annak ellenére, hogy minden más blogon komment formájában gondosan feltüntetted a saját blogod megnyitását és mégis kevesen látogatják, egyből fel kell adni? Egyébkéntis minden blognak kell egy kis idő amíg beindul.

Összegezve a fentieket: ha kicsit felpörgeted a blogot és betartod előzetes ígéreteidet akár egy népszerű oldalt is csinálhatsz ebből. A jelszó: Soha ne add fel!
Enyi lenne folytatás lehet hogy még lessz.Itt a csim nézzétek meg
http://sanyik.blog.hu

Ui nézzétek meg Gmen kommentjét is

Szevasztok

3 komment

Címkék: blog sanyi

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr73681760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gmen 2008.09.25. 21:15:18

hát igen, ha egyszer már blogot nyit, és sanyisat, arról legyen szó benne:)
jó a bejegyzés, csak így tovább a bloghoz:)

gabir2 2008.09.26. 19:46:27

Amikor elindult a Sanyi blog akkor megörültem hogy "na végre egy blog ahol igazi hülyeségek lesznek".
Azutáni nap felnéztem végigolvastam a bejegyzést(azt hittem hogy valami érdekes hír) és hát... pár percig törtem a fejem hogy "mi is ezen a vicces?"
Na mondom biztos bennem van a hiba hogy nem találom benne a hülyeséget. Majd az első kommentekből meglátjuk.
Az első kommentekből láttam hogy nem bennem van a hiba.
Egy idő után meg jött Király Sanyi(aki nem is annyira király úgy néz ki) azzal a seggfejezéssel... azután elgondolkodtam "miért is seggfej dday15?" Dday15 kulturáltan leírta a véleményét én semmi offenzívot nem találtam benne. Azután rájöttem... Király Sanyi nem viccesen hülye hanem retardáltan hülye... bocs ezt így sikerült leírnom.
Na jó ez a komment kicsit hosszúra sikeredett és magamat ismerve néha kicsit érthetetlenül fogalmazok úgy hogy összefoglalom: dday15 nem seggfej, Király Sanyi meg csak szívatni akarta a népet a blogjával. Vagy csak menőzésből indította.
Na ennyi lenne a mondandóm.

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2008.09.27. 16:46:21

Az én oldalom is elemeznéd Kacagas.blog.hu
süti beállítások módosítása