dday15 2008.10.06. 18:11

Videón gondolkodom

Hát eddig nem túl sok blogot ellemeztem de eljött az az idő amikor azt kell eldöntenem hogy csináljak e egy olyan videót amivel végleg lezárhatnám azt a sokking blogot mert anyit irhatnék róla hogy már csak abbol álna a blog,de ha elkészitem a vidit akkor csak anyir érnék el vele hogy kielégiteném sokkinjatekok szereplési mániáját és még tovább folytatná azt a ronda, rossz..... sorozatot ami már nagyon iritál engem 

Amugy azon is elgondolkodtam hogy találtam egy  témát aminek a bemutatásához egy videó igen energiatakarékos és interaktív bemutató lenne.

De az az én legnagyobb gondom hogy nem akarom én elvenni mások kenyerét evvel a videókészitéssel és már nagyom unalmas is lenne hogy mindenki csak videóban gondolkodik és én is ezt a nemes tradítciór falytatnám.

kikérem a véleményeteket hogy mi legyen: készüljön videó vagy ne legyen videó.

és még lehet javaslatokat is tenni hogy ti mit szertnétek látni

Nekem vanak ötleteim de kikérem a ti véleményeteket is mert a vendégek véleménye sokat segíthet egy jó videóban (lássátok kiddny estét nem kérte ki a véleményét senkinek hogy mi legyen a filmje témája) 
és most egy szerintem nagyon nem jó filmet készít.(de ez legyen az én véleményem) 

Köszönöm a figyelmet további jó blogozást

(na ezt a bejegyzést jól megfogalmaztam he he)

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr75699845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konor94 2008.10.06. 19:54:57

Videó!!!! Videó!!!

Crash 2008.10.07. 14:24:16

Jöhet a videó, csak gyomor kell az elkészítéséhez ;).
süti beállítások módosítása