miért is irtam ezt??????

Mert találtam pár blogot ami igen jók és megértek a bemutatásra tudom mostanában (tegnap):) nem volt bejegyzés de most lessz elég sok mert sok a téma és a blog.

Amúgy

Most elkezdtem a videót készíten és szerintem holnap holnapután meglessznek a felvételek és a trükkök jövö héten lesznek megcsinálva aztán szerintem a hang is hamar meglesz egy hét szerintem  kész is lesz.

Holnap is lessz bejegyzés.

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr31707659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása