Ehhez a bloghoz is szerencsém volt már egy pár napja és azóta nézem és figyelem és egyre jobb komolyan mondom nagyon érdekes a téma és csak egy kicsit néha olyan furcsa maga a szerkesztési mód de nekem nagyon tetszik nincs nagy hibája inkább furcsa de egyedi.
Én mindenre 5 öst adnék és ténleg ez egy jó kis blog nem a legnagyobbak közé tartozik de ténleg jó

szerk:öö bocs hogy ilyen későn tettem ki a bejegyzést de rosszúl állitottam be az időzitett bejegyzést ezer bocs  

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr36710584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.10.13. 18:22:32

"lol talán az egyetlen állandó kommentelőt kiiktattad :D grat :D szerkesztéssel kapcsolatban igaza van :P paintről valami komolyabb képszerk-re térj át és ne írj ILYEN KURVANAGY BETŰKKEL
+ legközelebb ne másold ki az egész youtube-os szart mert zavaró
ha ezt kitörlöd és bannolsz akkor menthetetlen vagy, mivel én csak tanácsokat adok amire külön kértél és nem sértettelek meg semmivel :P"

sokkin blogjára írtam: ha ezt kitörli akkor menthetetlen szegény :P

Mr. Dört 2008.11.02. 18:48:16

Van hozzászólás yuppie!:) amúgy kösz, igyekszünk, bár elég kezdetleges sajna még a blog, de nem adjuk fel!
süti beállítások módosítása