Igen kényes és ingoványos részhez értem amikor ezt a bejegyzésk kesztem irni mert freddyD-t mind személyt akkora hírnév és legenda veszi körül hogy már vele kapcsolatban csak az tekeintehető igaznak amit blogjaiban vagy honlapján ír magáról bejegyzésként (mert már a kommenteket is már szép számban hamisítják).

Akor most fel is tehetnénk a kérdést hogy.

Mi igaz és mi nem freddyD-röl???????????????

Sajnos ezt a kérdést nem lehet tiztázni mert:
1.freddyD néha ellentétbe kerül saját magával
2.Nincs hivatalos életrajza (de már egy vázlattal is megelégednén részletek nélkül).
3.A legtöbbet a RPJ blogról és az ahhoz tartozó FAQ-ból tudhatunk meg róla.
4.Sok hamis freddyD rohangál a neten és direkt dezinformálják a népet.
5.feddyD a legváratlanabb helyeken tesz interiukat amik igen csak nem túl bizalomgerjeszőek (egyes esetekben) amik nagyon furcsa tényeket közölnek (Már már abszurdak is vannak)
6.freddyD általában maszkban ad közleményeket és a videókban is abban van ezért azonosításának eséje közelebb van a 0-hoz mint az 1 hez

És mik is ezek az interiuk??????
Pl: A legegbisztossabb interiujában a Fix televizióban adta http://www.levelup.hu/video.php?todo=details&vid=163

De vannak az interneten oldalakon megjelenő üzenetváltásokról is feljegyzések (amiröl csak a jó ég tudja hogy honnan származnak)
itt egy ijen állítólagos üzenetváltás a  -n látható

 

http://hollyshit.weebly.com/5/post/2008/10/villminterj-freddyd-vel.html

de itt le is gépelem

 
 

madcows:
Egy bizonyos fórumon (Otherworld) tettem fel 4 kérdést FreddyD-nek, a Rossz PC Játékok Sorozat megalkotójának. Mivel ha valaki már egy lapnak megutatja a szilikon csöcseit az sztár, akkor FreddyD miért ne lenne? Szóval így eléggé bulváros...

Madcows: Mikor jelenik meg az elsô nagylemezed?
FreddyD: Egyszer próbálkoztam és Tino művésznévvel egy szóló-lemezem már meg is jelent, de sajnos kevesen vették. Mindenki töltöget, én is áldozata vagyok ennek az ocsmányságnak...
 

 

Madcows: A celeb vagyok... hányadik szériájában láthatunk majd?
: Már megkerestek az első kiadáshoz, de belegondoltam, hogy egy éhes Padödős nő a közelemben annyira nem jó ötlet...

Madcows: Igaz-e, hogy titokban Bea asszonnyal élsz együtt?
FreddyD: Ez nem igaz!

Madcows: Találkoztál-e már Richard Burton-el?
FreddyD: Nem, de találkoztam már Tim Burtonnel, aki állítólag már találkozott Richard Burtonnel.
 

FreddyD

 


Enyi lenne mára de még lesz folytatás mert igen hosszú a téma

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr34770615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danilord 2008.11.15. 20:15:05

ál freddyd?nemcsak abból van.ál rastata ál te is volt a rosszpcjatekok.hu-n amikor még nemlehetett regelni.tudod az a csávó aki el akarta hitetni mindenkivel h freddy buzi

dday15 · http://jhalmig07-11.blog.hu/ 2008.11.15. 20:43:30

@danilord
Tudom hogy van egy valaki aki engem is próbált utánozni
de nem tom miért kell utánozni másokat.
amúgy szerintem ha freddyD meglátná ezt a bejegyzést két dolgot mondana
1 szar a helyesírásom
2 majd lesz önéletrajz is

Gmen 2008.11.17. 22:13:44

ha felvennél társszerkesztőnek, akkor bezony kijavítanák minden helyesírási hibát:) de csak azokat!:) nem nyúlnék a blogba, stb.
süti beállítások módosítása