Ez a bejegyzés nem elemzés és nem is hír hanem inkább a kettö keveréke.

De most mi is ez a blogelemző?????? Merülhet fel a kérdés sok embernél.
Ez egy igen jól szerkesztett és vezetett blog amit pár szerkesztő irányit (igen hatékonyan) és céljuk hogy blogokról készitenek leírást "Blogelemzést".

Jó de akkó most mié irsz erröl????????kérdeznétek ti.
Azért mert ez egy igen látogatott és híres kezdeményezés a neten és már a közelmultban igen hanyatlás felé fordult (nem roszból mondom)és ráfért a tatarozás de most újjá született

jó jó ez szép és jó meg minden de most te nem másolod ezt a blogot amikor irsz bejegyzést?????????????ezen kérdés sokatokban bisztos megfogalmazodott énhozzám.

Én erre azt mondanám ha feltennétek ezt a kérdéest hogy NEM.

Miért nem?????????hangzana fel a kérdés.

Azért mer úgy érzem hogy ők és én igen más stílust követünk és az "elemzéseink"(lásd példa az elözö bejegyzésem és az ugyanebben irt blogelemzős bejegyzés)nagyon különböznek meg amugy is amikor kezdtem akkor nem gondoltam egyáltalán hogy más babérjaira törjek.

stilus: pl én a blogelemző blog elemzéseiben egyet nem szeretek a PONTOZÁST.
Mert szerintem minden egyes blogot nem lehet egy sablon alá venni és ezért pl kisseb blogok nem kapják meg azt amit a nagyobb blogok azért mert valamiben téren gyengébbek de van olyan amiben meg erössek és ezt pontrendszerben nem kifejezhető

De a képek készítésére én soha nem gondoltam volna és tessék igy egy két képpel már nem élvezhetöbb egy bejegyzés blogelemzés????????

Én elhatárolodom attól hogy valaha másolni kezdjem valakinek a stílusát és blogját és ez esetben is érvényes

Köszönöm a figyelmet holnap képek és videók

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr89774320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása