Tudhatnánk hogy kedvenc áruházláncunk a Tesco csak is bosszúságot okozhat nekünk.
Egy hete jártam az egyik Tesco hipermarketben ahol vettem pár dolgot mint például írószereket a munkámhoz és úgy gondoltam hogy elég drágák ahhoz hogy ne legyenek gagyik de tévedtem. Mert amikor használni próbáltam a megvett íróezközöket szomorúan vettem tudomásúl hogy nem fognak de még ez a jobbik eset mert volt olyan ami még el is tört a kezemben.Úgyhogy tudomásúl vetem hogy akár drága akár olcsó akkor sem jók.

Egy kis kép hátha tanunságos lesz:

dday15: cq2fwcwcwcwc

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr92783327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabir2 2008.11.23. 15:23:02

Én vettem tollat a Tescoban vagy 2 hónapja és még mindig fog. Mondjuk olyan ceruzacsomagot is láttam már ott amivel egyszer én már megjártam(háromnegyedének 2 perc alatt kitört a hegye úgy hogy nem is tudtam újra kihegyezni).
süti beállítások módosítása