Emberek internetes pályafutásom során minden féle szart láttam még szó szerint is szart de most történelmet fogunk irni mert ez átirja a szar fogalmát mer erre a blogra amit bemutatok néktek egyszerüen nincsenek szavak de ténleg egyszerüen leirhatatlan mert keveri a magyart az angollal és néha egyszerüen egy új nyelven ír.

Itt a példa:
zomg mekkaped l4d for nameday XD (azaz most installál)
 

 

Enyi egy bejegyzés Ebben a blogban  

Meg furcsa címeket is: l4d szukeszfulli bóght

De a témályáról még nem is irtam inkább idézem a szerkesztőt

"Ez a blog azért alakult, hogy legyen a közelben 1 normális, jó gmodos blog! (rokkantak miatt: mera tietek szar)"

Én erre tudjátok mit válaszolnék: Inkább a tied szar öreg

A szekesztők nevei: Crabby Guli

De tudjátok mit kedves közönségem akár menyit is írnék erröl a blogról nem tudnám jobban kifelyezni hogy menyire rosz ezért kössünk egy üzletet.  

Én kiteszem a linkjét ti ellátogattok arra a blogra és megyőzzőtök hogy menyire kaki és hogy egyszerüen idegesítő meg minden. Aztán megírjátok az élményeiteket Emailben vagy kommentben 

aztán én közzé teszem és egy szép kis "Ti igy látjátok ezt a blogot)cimü kis bejegyzésben kiemelelem azokat a hibákat amiket nem irtam le vagy nem vettem észre 

A blog szerkesztőinek egy kis üzenet 

A Blog értékelése:ELÉGTELEN  

Itt a link:http://gmod4eva.blog.hu/

Köszönet a linkért: Athemilnek

Köszönöm a megtisztelő figyelmeteket szevasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr60795389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ORIGO@|)@M · http://indafoto.hu/origoadam 2008.12.01. 22:12:28

a poén,hogy ez a mi blogunkat fikázza(és még a klánunkat + Athemil-t...). A mi blogunk is kint volt már itt és kösz a remek elemzést róla :) (garrysmod.blog.hu) a szabadságszoborhoz meg elírtam sry :D

dday15 · http://jhalmig07-11.blog.hu/ 2008.12.02. 14:21:30

@Athemil
Én köszönöm neked Athemil hogy segítettél

heffi 2008.12.05. 18:47:33

dday56
ez a blog csak barátok közti hülyülés nagyjából meg ez a blog új nyelven fut szal kuss :D

gabir2 2008.12.05. 20:50:48

Én először olyan blognak néztem ezt amelynek a fő célja a trollkodás.
Egyébként én is vezettem olyan blogot amelynek semmi értelme sem volt csak baromságokat írtam bele. A blogspot lehetőségeit teszteltem vele.

dday15 · http://jhalmig07-11.blog.hu/ 2008.12.05. 22:03:56

@heffi
Most Miért is kellene kussolnom ??????

Ja meg nevemet azért légyszives ird már helyessen

@gabir2
jó én azt elhiszem hogy vannak teszetlő blogok is de ennek a blognak az a célja hogy a garrysmod.blog.hu-fikázza
de elfogyottak a hirek és az akarat azt marhaságokat irnak

de még evvel a bloggal kapcsolatban lessz még egy bejegyzés

sipusz 2010.10.05. 03:03:25

Crabby egy idióta a legjobb barátomat emósnak és dagadt állította be miközben ez nem igaz engem steamen folyton idegesít és k anyázik . Szerintem crabby egy elme fogyatékos...
süti beállítások módosítása