Tisztelt közönség mostanávan ebben a 4 napban nem irtam bejegyzést mert mivel pihentem (mert ember vagyok nem űrlény) és vendégeket is fogadtam és még fogadok ma még párat és még most is vannak nálam ugyhogy rövid leszek.
Holnaptól minden rendes kerékvágásban fog menni bejegyzések meg a többi meg szilveszterre meg az utánra is bőven lesz bejegyzés nem kell agódni.

A további bejegyzést egy emberenek szeretném szentelni Gmen-nek

Kedves Gmen tudom hogy irtam rólad pár cikket de én úgy érzem hogy mindig az igazat és a szintiszta igazat irtam le a blogodról és rólad és ezért nekem nincs mit szégyenkeznem és az hogy én mikor tartok szünetet és mikor nem azt had én döntsem el.Én mindig felnézek a blogra napi rendszerességel és ha kérdést teszel fel vagy akarárki vagy valami kívánság akkor én általában válaszoklok és teljesítek.

És a halott blog nem attól halott hogy nem irnak hanem..............

 

Na szevaszok

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr3845669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása