Elmentem egy szilveszteri bulira aztán elég jól kiszórakoztam magam és csak pár órája keltem fel.Nem rúgtam be de eléggé fáradt vagyok ugyhogy ma elmarad az elemzés 

Boldog újévet kívánok mindenkinek  

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr32852594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gmen 2009.01.02. 00:27:30

asszed ezzel most kemény vagy?:P
kezdjük ott, helyesírási hibák...:P ebben 10 pontot érdemel:P olyan magas szintre emelted a helyesírási hibákat, hogy az valami hihetetlen...
nem csak ennél a bejegyzésnél, hanem mindegyiknél...:P
alap lenne a helyesen írás blogozásnál:P

dday15 · http://jhalmig07-11.blog.hu/ 2009.01.02. 01:12:28

@Gmen:
Most nem értem mi a bajod velem mit tettem vagy mit nem tetem nem értem és ha lehetne elmondhatnád mert nem tudom hogy mit vétettem de ténleg.

gabir2 2009.01.02. 12:11:16

@Gmen: Jaj, a helyesírásos duma... Most azt hiszed ezzel beszóltál dday15-nek? Egyébként a helyesírás nem számít annyira arról lehet hogy nem is tehet... nem csak attól lehet szar helyesírása valakinek hogy nem figyelt nyelvtan órán.
Mondjuk nem is tudom miért vagy most ennyire megsértődve. Egyedül a te hibád hogy a blogod elbaszódott. Megpróbálod a felelősséget Polski gyerekre, sokkinra vagy éppen dday15-re hárítani.
Azt emlegeted állandóan hogy Polski gyerek milyen gonosz hogy el akarta adni a blogodat amit átadtál neki. Azt hiszem nem vagy tisztában a fogalmakkal... az átadás azt jelenti hogy átadtad tehát nem a tiéd azok után. Én a helyedben örültem volna hogy egyáltalán nem törölte ki az admin státuszodat...

Egyébként nincs semmi bajom senkivel. Ha lenne akkor már eleve az lett volna a célom hogy a lehető legidegesítőbb hangnemben válaszoljak és akkor nem lettem volna ennyire udvarias.
(Így zárójelek között el szeretném mondani mindenkinek hogy a helyesírásos duma csak a kezdő netesek ellen hatásos...)
süti beállítások módosítása