Én nem tudom hogy hogy vagytok vele de én imádom a World in Conflict-ot és nagyon örülök hogy kiadják a ("Második részt") kiegészítőjét.

Itt is egy kis bemutató a játtékból de anyi szent ha maga a játték ilyen jó lesz mint ez a filmecske akkor szerintem el lehetne gondolkodni a folytatáson.

ja láttam a kritikákat Gmen és Athemil és majd a követekező bejegyzésben kifelytem az álláspontomat.

addig is szevasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr12957011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása