Sokat gondolkodtam hogy legyen e bemutatva ez a blog vagy egyáltalán megérret e rá.
Szerintem még nem de mégis érdemes bemutatni mert egyszerüen bem tudok rá szavakat találni mert nem is mondanám azt hogy ez egy rosz blog de meg sem tudom érteni hogy mit akar a gazdálya a következő okokból.

Felyléc szövege a következő:és Hókuszpók még mindig az üst fölött görnyed.
Csak kérdem mi az értelme ennek??????

A következő az hogy egyáltalán nincs beutatkozó szöveg.

Meg egyáltalán nem értem hogy mit akar a szerző kihozni ebböl a blogbó de mindegy is

Mást tényleg nem lehet elmondani róla még talán anyit hogy szeret a szivárványt mert asz irásában több szin van mint karakter

Ha akarjátok nézzétek meg a bejegyzéseket és ítélkezzetek ti róla

Enyi lenne a bejegyzés röviden de a következő tartalmassab lesz igérem

a videó már készül megjelenési időpontot még nem tudok mondani pontossat.

Na szevasztok

http://eperszalon.blog.hu/ 

5 komment

Címkék: avagy

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr34953650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gmen 2009.02.21. 00:16:24

dday15, én tényleg nem sértegetni akarlak, de szerintem tanulj meg írni. annyi itt a helyesírási hiba, hogy az hihetetlen... bocs, ha megsértett.

eperszalon 2009.03.02. 17:07:09

:)
őszinte legyek veled?
foggalmam sincs mi az értelme a blogomnak ( a címt tudom, de az maradjon az én kicsi titkom). talán csak annyi, hogy több értelmét láttam, annak, ha a naplómat idegenek előtt írom, mint otthon a kis lakatos füzetecskémbe, mivel itt talán reagál rá valaki... és az nekem jó:)
szóval köszönöm, hogy reagáltál, csupán ennyi. miért kellene, hogy más értelme is legyen, minthogy magamat szórakoztatom?

dday15 · http://jhalmig07-11.blog.hu/ 2009.03.02. 20:21:03

@eperszalon:
Köszönöm hogy irtál a blogomra és ez már más megvilágításba helyezi a dolgot

de komolyan

eperszalon 2009.03.03. 15:04:06

@dday15: én köszönöm, hogy megírtad a véleményed. sokat gondolkodtam rajta, és talán igazad van, megpróbálom kicsit másképp szerkeszteni a blogomat.
minden jót neked!
süti beállítások módosítása