Most minek húzzam a dolgot sajnos az a helyzet ált elő, hogy nem tudok törődni a bloggal annyit, amennyit az megérdemel és ezért úgy döntöttem, hogy egy időre abbahagyom, lehet hogy örökre ezt majd a sors (meg én)eldöntjük.

Mit mondjak jó volt szép volt, de sajnos közbejöttek olyan dolgok, amik miatt nem tudom folytatni a blog írását sajnos egy pár projektemet nem tudtam befejezni, mint például azt a videót, de ki tudja, hátha úgy jön, hogy egyszer tudom még folytatni.

Amúgy be kell vallanom hogy nem nagyon volt sikeres a blog kevesen látogatták (ez mindig is fájt) de hát mit lehet tenni biztos bennem van a hiba de nekem ez az egy év jó móka volt.

annyit még elárulok hogy a közeljövőben nem nagyon kell rám számolni de majd egyszer (talán)még visszatérek .

Amúgy kommentet írjatok nyugodtan mert én ránézek mindig a blogra amikor időm telik és ha kérdés vagy óhajsóhaj van akkor arra én válaszolok.

De egy kikötés van BLOGOT NEM ADOM ÁT.

A régi bejegyzések közül ajánlom, hogy csemegézzetek, mert van köztük igen jók is.

na akkor a búcsúzás van hátra.

De nem megy.

De megpróbálom.
Na császtok legyetek jók ha tudtok és sok sikert mindenkinek.

Szevasztok.

Üdv dday15

The end.

Útóirat: (a blogot nem fogom törölni addig fent marad amég le nem törli a blog.hu vagy meg nem szünik a net)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr261382077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása