Miért van ez miért csinálom amazt ?

Mindenki kérdezi tőlem hogy miért csinálom ezt meg azt és minden döntésemet megkérdőjelezik és vizsgálják otthon a munkahelyemen az adóhivatalban és mindenütt

És én ezt tűröm mint a birka.

DE Most

Én tisztes ember vagyok és mégis az állam kíváncsi rám vagyis sorstársaimra hogy miért nincs TB-m

Amikor ezt mezt hallottam felnevettem mert nekem VAN biztosításom.

De mégis kiderült hogy nincs vagyis papíron mert a kedves hivatalnokok és hivatalok elfelejtették hogy én KB 10 éve fizetem és 10 éve van munkám

Úgyhogy ez elmúlt hónapokban fogtam a vándortarisznyám és körbejártam a hivatalokat és kiderült hogy tudják hogy van TB(Társadalom biztosítás)-m csak elfelejtették beírni a számítógépes rendszerben  

Ha engem kifelejtettek akkor még kiket felehettetek el még ilyen módon?

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr42990968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása