Na de most fel....... ez a sza.... blog

most nézek föl mit találok ??????

még nagyobb szarlakás lett a http://sokkin.blog.hu

mért is mondom ezt ???????????????

azért mert másol nézzétek meg

freddyD stilus meg minden és mégszarabb videó

na hogy ezt érzékeltessem most össze hasonlítjuk freddyD és ennek a pancsernak a müveit
freddyD műve

És sokking vagy ki a fene ezt szarta ki :

Nézzétek meg van azért külömbség nem?????????????

metr az elsö freddyD-é a második a másolóé
és nézétek meg a blogot

http://sokkin.blog.hu
na lessz még bejegyzés ebben

(Bocs freddyD hogy a videódat is felhasználtam de mással nem tom érzékeltetni a külömbséget)

1 komment

Címkék: másoló

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr41689736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabir2 2008.10.01. 19:15:50

Én azt utálom a sokkin blogban hogy olyan ótvar nagy betűkkel ír a szerkesztő...
Azt is bírom hogy a Rossz PC Játékokon reklámozta magát hogy milyen jó az oldala, a videói is jók... szerintem senkinek se volt feltűnő a Rossz PC játékokon annyi ember reklámozza a blogját mint a nyű... én mondjuk észrevettem fel is mentem az oldalára rögtön le is jöttem(a betűs sokk után).
süti beállítások módosítása