Miért is írom ezt az amúgy hoszúra sikerült bejegyzést???????
azért mert nemrégiben freddyD videója a LEGO Island nagy viszhangot váltott ki az ügyben hogy freddyD vendégelemzöket is betett a videóban névszerint Visor-t és Korponait.
Én nem kíválok véleményt formálni ebben a bejegyzésben mert már a megfelelö helyen és idöben ezt már megtettem és szeretném a helyzetet vélemény és érzelmek nékül tárgyilagossan bemutatni

Hogy is kezdödött a történet  
2008.10.16. 15:14:freddyD közzéteszi a LEGO Island nevü játékról készített videót amiben az a két segítő Igen vitatott modon szerepel

2008.10.16. 16:12:26 az elsö olyan komment amiben már egy kis kritikát olvashatuk.
Azután elszabadult a véleményáradat
 

FreddyD válaszai
freddyD · http://rosszpcjatekok.blog.hu 2008.10.16. 18:20:03

Hehe. Tudtam, hogy jön majd "Most mit mutatsz be ilyen gyerek játékot?" kommentár :D
Hogy miért mutatom be? Mert én kb 5 éves korom óta játszok számítógéppel és tudom nagyon jól, hogy mi az, ami akkoriban lekötött és mi az ami nem. És ez NEM kötött volna le már akkor sem.
És ha más másképp gondolja, akkor másképp gondolja. Amit én mondok az nem szentírás, attól még másnak lehet kedvenc játéka. Nekem nem az.

És, ha valaki azt hiszi, hogy mostantól hármasban fogunk előadni, az nem igazán fogta még fel a lényeget. Én nem bántam meg egy cseppet sem és köszönöm a 2 "kollegámnak" , hogy részt vett :)
freddyD · http://rosszpcjatekok.blog.hu 2008.10.16. 18:29:03

Most egyeseknek az a baja, hogy a vendégektől alig hallani valamit, másoknak meg az, hogy alig szólalnak meg :D

freddyD · http://rosszpcjatekok.blog.hu 2008.10.16. 19:10:56

Ez a lényeg, hogy cd-vel nem lehet hányást feltörölni... Azt hittem 3. évadra már az ilyen nonszensz poén magától értetődő.
 

 

freddyD · http://rosszpcjatekok.blog.hu 2008.10.16. 22:59:43

Rendben van. Nem fogok én emiatt egy percig sem kiakadni, hogy egyeseknek nem tetszik a videó :)
Attól függetlenül én személy szerint nagyon meg vagyok elégedve a végeredménnyel és köszönöm hogy a két résztvevő belement a dologba. Ilyen hazai viszonylatban még nem volt és örülök, hogy sikerült megvalósítani.
Aztán meg Korponait (Kisjátékok) állandóan amiatt csesztetni, hogy ilyen a hangja meglehetősen unfair. Hogyha meg azt mondjátok, hogy az ő vagy a Visor dumái rosszak voltak, akkor arról egyedül én tehetek, ugyanis én voltam a "forgatókönyvíró". ;)

Azt mondjuk nem igazán értem, hogy ha ez nem tetszik, akkor a korábbiak miért tetszettek? Ha választanom kéne, hogy melyik videóm jelképezi legjobban a humoromat, vagy ez, vagy a football generation lenne.
 

 

Most halgassunk meg mások véleményét
 

 

2008.10.17. 00:14:16
 

Basszus, most néztem csak meg, hogy mi is ez a Kisjátékok, amit ez a Korponai csinál - és teljesen ledöbbentem!!! Hogy hívhattad meg ezt a tehetségtelen balfácánt?! És pont Visor mellé, amikor egyszer Visor is kifigurázta (és nem jóindulatúan) az egyik youtubepoop-ban?! De tényleg, hát ez egy szánalom, amit csinál, és nem (csak) azért, mert a magas C az alaphangja, hanem mert tehetségtelen, mert nem tud normálisan beszélni, elnyújtja a szavakat és a hangsúlyozásról azt sem tudja, eszik-e vagy isszák!
A hangja miatt cseszegetni pedig egyáltalán nem unfair, ne készítsen 10 évesen videót, különösen akkor ne, ha még a korához képest is hülye a hangja! Ha pl. én elmennék operát énekelni a rekedtes hangommal, engem is teljes joggal cseszegetnének miatta.
Szóval, eddig se volt szimpatikus nekem a kisgyerek, de most, hogy a saját videóiba is belenéztem, már egyenesen szánalmasnak tartom. Mért nem inkább vmi normális rosszpc-juniort hívtál helyette?

Ezzel az erővel legközelebb meghívhatnád Fattysm-ot is (tudod, a Farenheit-es gyerek, a "gabor06 fia").

 

2008.10.17. 00:13:43
freddy igérd meg, hogy több ilyen videót nem csinálsz!

2008.10.17. 01:46:12
Én igazán nem akarom megsérteni a 2 vendégszereplőt, de engem kifejezetten zavartak. Amúgy a videó nem rossz, de én nem élveztem annyira, mint az eddigieket ebben az évadban.

És egy újjab bejegyzés freddyD töl
 

na és aztnán ment a magyarázkodás

enyi történt nagyvonalakban

 

Háttérinfók

2008.10.18. 15:18 :: freddyD

Annyira tudtam, hogy vihart fog kavarni a vendégszereplés :D Már mondtam előre másoknak, hogy ez lesz :P

Hogy mindenkinek megfelelni lehetetlen, azt a múltkori videó tökéletesen bebizonyította.
- Miért szerepeltek?
- Miért nem szerepeltek többet?

Nagy titkokat nem árulok el, hiszen mindenki, aki kicsit is belegondol, hogyan készülnek ezek a videók, tudja, hogy hogy megy a felvétel...

A "triumvirátus" persze nem tartózkodott egy helyen, hangklippekkel lett összerakva (aki most meglepődik, mars a sarokba!). Elég nehezen lett volna megvalósítható az egész összejövetel, főleg Visor esetében... Így nekik kellett elmondani mondatokat úgy, hogy nem látták hozzá a képeket. Persze meg elkezdeni összevágni a videót nem ment volna, ha nincsenek meg az ő felvételeik (ami húzodott is, úgyhogy örültem, hogy összejött egyáltalán).
Aki Oscar díjas performanszt vár/igényel, azt nem igazán értem, hogyan maradhatott itt a harmadik évadig, ugyanis nálam rosszabb színész kevés van ;)

Lett volna több hanganyag is a két vendégtől, de rövidítenem kellett a videón, úgyhogy csak ennyire tellett.

És Kisjátékokról meglehet az embereknek az egyéni véleményük, de helyenként szégyenletes, ahogyan egyesek vadidegen embereket alpárian lehurrognak... Szerintem rendkívül egyedi és szórakoztató amit csinál és egy pillanatig nem bántam meg, hogy egy ilyen különkiadásra meghívjam.
Én a videóval meg vagyok elégedve és remélem akik jelenleg negatívan állnak hozzá, később talán mégis megkedvelik, mint ahogyan a Football Generation videónál volt. Nem kell mindent egyből elutasítani, mert nem hagyományos.
Enyi lenne nagy vonalakban az egész na szevasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://jhalmig07-11.blog.hu/api/trackback/id/tr27721389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása